zondag 30 juni 2013

Oproep aan mijn Volgers - Bloglovin


Ik ben ongelooflijk blij dat jullie mij volgen! Mede hierdoor heeft mijn blog bestaansrecht en ik vind het erg fijn om te merken dat ik mensen inspireer. Zelf geniet ik er ook van om de keuken in te duiken en te genieten van al het lekkers wat je zelf kunt bereiden. Natuurlijk houden jullie, net als ik, van lekker eten vandaar dat ik jullie graag verslag uitbreng van mijn bezoekjes aan restaurants en lunchrooms.

Het is definitief, Google Reader stopt per 1 juli. Gelukkig is er nu een betere en misschien nog wel veel leukere manier om mijn blog te volgen namelijk via 'Bloglovin'. Als je je vandaag nog aanmeld, heb je de mogelijkheid om alle blogs die je volgt te importeren. Dat is erg makkelijk omdat je ze dan niet opnieuw hoeft te zoeken.

Wil je graag op de hoogte blijven van Kleurrijk Eten? Klik dan op de button rechtsonder aan mijn blog. Ik hoop ik jullie kan blijven inspireren met heerlijke recepten en ideeën!








Groetjes,
Rowena


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...